آپادانلود

دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی وخارجی سانسور شده

دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی وخارجی سانسور شده

دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی وخارجی سانسور شده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود سریال سرگیجه

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶ ق.ظ

دانلود رایگان سریال سرگیجه کیفیت عالی

 کیفیت های  1080P 720P 480P

 دانلود سریال سرگیجه

قسمت 4 اضافه شد

سرگیجه

دانلود سریال سرگیجه

ژانر : اجتماعی 

سال : 1401

زمان پخش : 2 شنبه ها

کشور سازنده :ایران

زمان : 40 دقیقه

کارگردان : بهرنگ توفیقی

بازیگران : حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی با معرفی میلاد معیری و شایسته سجادی، به نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی

خلاصه داستان سریال : : پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود. اما در این بین اتفاقات جالبی رخ میدهد پیشنهاد میکنم حتما ببینید .

 قسمت اول تا آخر یا تمامی قسمت های سریال از طریق همین صفحه برای دانلود قرار گرفت. این سریال در قالب یک فصل با ژانر درام و رازآلود، با بازی حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی و هادی حجازی فر به نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی، تهیه کنندگی مهدی بدرلو و کارگردانی بهرنگ توفیقی محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است.

سرگیجه قوی ترین ترکیب بازیگری در سریال های نمایش خانگی امسال به این سریال تعلق میگیرد. هومن سیدی که پس از سریال عاشقانه نقش جدی و قابل توجهی در سینما نداشت، با این سریال آمده است تا برای بار دیگر خود را اثبات کند. بهرنگ توفیقی با اولین سریال خود در نمایش خانگی، به نام سریال آقازاده توانست موفقیت خود را برای بار دیگر در این عرصه اثبات کند. هادی حجازی فر هم اکنون در بالاترین محبوبیت خود با سریال پوست شیر قرار دارد، در این مجموعه نیز با بازیگری درجه یک خود این محبوبیت را چند برابر کرد. نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی عالی بود و در هر قسمت مخاطب را وادار به تماشای قسمت بعد می کند. 

 

دانلود رایگان سریال سرگیجه کیفیت عالی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی